Photobucket
Aliens
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket



oh yes, his name is NAZIRUL


Saturday, 6th of February 2010

Ceramah sumthin about 'kepimpinan'
i guest.



me : uh,uh, tasnim!
it's abang mal.
OMG lame tak jumpe die.
cepat2 tanggap gamba die!
*exited*

tasnim : oh, you mean abang mal A.K.A pembantu makmal?
HAHA
cepat tanggap gamba die. boleh send dkt husna. ;p

*click. click* (snapping some of his pictures)





HUSNA, jgn marah aku tangkap gamba abang mal.
aku snap untuk majalah sekolah jee
lg punn, kau boleh copy.
nnt kau nk pindah dahh, mesti rindu die kan?
hehe.
;p



tasnim : faiqah, actually name die Nazirul.

me : oh yeah, lupe pulak.
dah biase panggil abang mal.
korang la ni, sedap je name die Nazirul. tak pasal2 jd abang mal
HAHA

tasnim : heheh. btw, *serious face* kalau kau perasan kan,
semua org yang name NAZIRUL,
semua pendek kan? HAHA

me : HA? a'ah la. aku baru perasann!
kau ni tasnim, takbaik lahh ckp mcm tu.
HAHAHA
wait, berape byk NAZIRUL kau kenal?

tasnim : nazirul aka abang mal and nazirul luqman je la kot. kau?

me : oh, hehe. aku pun kenal yg tu je kot, or just aku tak ingat yg lain.
tapi, kesian la dieorg kau ckp dieorg pendek.
HAHA


tasnim : sorry2, takde lahhh, aku just, perasan mcm tu nk buat mcm mane. hehe.

me : actually, aku pun baru perasan, betul jgk kan?
hehe. *giggling*


p/s : no offence to all who named NAZIRUL okey?
we were just joking. it's just, such a boring ceramah.
hehe.