Photobucket
Aliens
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket



meh.


actually, mula2 tak tahu meh tu ape.
i was like, what? why is everyone saying 'meh'?
ape tuuu.
sebenarnye,tak perlu tahu pun meh tu ape
but, geram tak tahu meh tu ape
so, tanye la mira dgn azizul.


1.

tgh jalan kaki panas2 dgn mira, tasnim on the way home (drpd sekolah)
then, tibe2 je rase nk tanye mira meh tu ape.
so, tanye lah.


me : mira, meh tu ape?
mira : meh? meh sini lah.
me : ha? bukan meh tu. meh is in english.
mira: perlu ke aku tahu? aku tgh sakit perut ni, how do i suppose to know what is meh is. *angrily*
me : oh. okey. aku tak tanye dah. sorry mira :'(


2.

then, tanye azizul pulak
(on the phone)

me : azizul, meh tu ape?
azizul : buat ape nak tahu?
me : saje je nk tahu meh tu ape. geram sbb tak tahu.
azizul : boleh pulak geram. sbb tu je.
me : geram la, semua org tahu. kite sorang je tak tahu. :(
azizul : cari la dalam kamus
me : tolong carikan :D
azizul : lah, kan faiqah yang nak tahu. cari la sendiri.
me : huhu. oh, okey :'(


last2, google la sendiri. (sedih je)
actually, tak de la sedih sgt.
haha.



mira, azizul,
aku dah tahu maksud meh
lepas ni korang takyah tension2 dah.
sbb aku dah tak tanye meh tu ape
jangan marah tau. :'(
xD


what is meh?

"Meh" is an interjection, often an expression of apathy, indifference, or boredom. However, it can also be used to indicate agreement or disagreement. It can also be an adjective, meaning mediocre or boring.


bye.
*meh*