Photobucket
Aliens
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket



Borak Kosong .


Petang, Rabu, 16/3/2011
RRIMA

Azizul: Faiqah tu, post dkt blog, sebulan sekali je.
Faiqah : Ceh, mana ada.
Tasnim : Hahaha, dia memang.
Faiqah : Aku tak tahu la nk post ape. :P
Azizul : Lepas SPM korang nak ke kerja ?
Tasnim : Tak nak, baik duduk rumah membesarkan badan.
Faiqah : Yeahh, Best gila! Tido sepanjang masa, takpayah mandi, bgn makan je. lepas tu tido balik. Cool.
Azizul : Yeahh, org give up cari kerja. Lagi best duduk rumah , boleh online :D
Tasnim : Takpun lepas SPM kerja online lah.
Faiqah : Yeahh, mcm aku sekarang, maknanya aku sudah berkeja ?
Tasnim : Faiqah mmg dah kerja. Faiqah kerja dia TAG org je kerja. aku suka kau tag tp kadang2 annoyying, penuh notification aku kau tahu.
Azizul : Tahu takpe.
Faiqah : CEH, maksud aku, jual keychain lah. pfft (=.=')
Tasnim : Hahaha, tahu, saje je nk ckp pasal tag tu
Faiqah : Lepas ni aku takanak tag korang dah. HAHAHA
Tasnim : jgn lah terasa, saje je usik kau,
Faiqah : HAHA. tahu.

*Azizul sepanjang cerita ni, dia asyik-asyik gelakkan aku je, pfft (=.=') oh and, Azizul, org post kalau ada mood je lahh tahu. wekwekwek :P *

hahaha, saje je post, bosan , :/
Post ini tidak bermaksud apa-apa, no heart feelings dude ;)