Photobucket
Aliens
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket



OhOmakEkau TASNIM, KAU DAH TUA ?


Rasa macam dah berzaman aku tak update blog, diats permintaan ramai, aku mengepost pada hari yang mulia ini ;)
Aku merasmikan kembali blog daku ini dgn mengePost dan Mengewish Birthday kau Tasnim. :D
Kau patut terharu walaupun kau takperlu terharu. Okey, apa aku mencarut ni ? Hahaha, Sebelum aku mencarut dgn lebih dasyat, baiklah,
Bismillah, Kehadapan saudari
TASNIM HANNANI BINTI IBRAHIM
(bukan ISMAIL ya, KAMI BUKAN ADIK-BERADIK, Harap Maklum)
Dia merupakan kawan sejati secoli ku ;)
kan tasnim ? *wink,wink*
Ngeeeeee~

AHAHAHA, Okeyokey, back to the point

Weh dah bulan DUA ?

HAPPY BIRTHDAY TASNIM HANNANI <3
PADA 10 FEBRUARI 2011
WAHHH, KAU DAH TUA !

my wishlist for you :

1. Cepat amik lesen
2. Belajar rajin2 okenngg?
3. Jangan tdo byk sgt
4. Jangan selalu sgt mencarot dgn aku (mencarut = mengarot)
5. harap2 kau kawen dulu dr aku ye ? jemput ! wajib :D
6. SPM Straight A's wehh! Aminn
7. Aku harap kau suka cake tu ;)
8. Banyakkan berdoa, berselawat ;)
9. Wah, cantik KACA MATA baharu . hehehe
10. Okeng, sudah tidak terkata aku sygkan kau. hehehe. m
oga2 panjang umur dan murah rezeki ya? Moga-moga Allah memberkati hidup anda :D

Nanti kau amik la lesen awal okey?
Jangan risau, nnt aku amik kau sebgai driba aku ;) (teringat dkt Zalikha Irdina. Dia sgt DIVA, okey bukan, nnt dia perasan, ULANG SUARA, DRIVA OKEY ZALIKHA) hahaha.


PARTY DI 5 SAINS TULEN 1 (2011)

Saat-saat terindah
:')
Pertama kali aku buat surprise party utk org, dan berjaya
terima kasih kepada

1. Hazmi Hamizan
2. Aiman
3. Izati kamsani
4. Semua yang membantu menjayakan party ini

thankyou <3