Photobucket
Aliens
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket



Aku tahu, sgt memalukan

Tak ingat bila, tp yang pasti dkt MPH Sunway Pyramid dan masa tu cuti sekolah. Jalan-jalan dgn siblings (ira and fatini). Ayah hantar sampai sana dalam pukul 9.50 kot. Gila awal, sbb ayah terus pg kerja. Tak ada kedai yg bukak pun, kecuali McD yg 24 hours, and semua benda yg 24 hours. (=.=') Kteorg pegi la breakfast dkt McD dulu, then dlm pukul 10.30 mcm tu pg MPH, buat membership card . lepas tu, nk beli buku, then 1 buku ni sgt comel, rak atas sekali. tak sampai, so, panjat la rak tu, then, guest what? semua buku kat rak yg aku pijak td jatuh. ish, memalukan gile, mane la aku tahu rak tu tak lekat. (=.=') nasib baik awal, tk de org, just staff dieorg je, but still, memalukan. Aku and fatini cepat-cepat susun balik semua buku. nasib baik staff die sorang ni baik, tk marah pun, dia tolong susunkan sekali. Ira lg bagus, tgk je kteorg susun. ish, menyesal bwk dia. HAHA. I know, sgt sgt memalukan, bunyi jatuh tu yg tk tahan oh. Kalau korang tk rasa bende ni memalukan, tak tahu lah, Heartless btol. mmg sesuai kelua dgn aku. sbb aku akn sentiasa buat bende pelik-pelik. tak kira dimana , ada je yg tk kena. byk lagi sebenarnye cite yg memalukan. tp, mls nk cita. hehe. btw, mira, tasnim, korang la yg rajin kua dgn aku. terima kasih, terharu. sorry, aku tak boleh janji yg aku tak akan buat perkara yg memalukan korang
HAHA. xD